DEKLARACJA POLITYKI JAKOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
NASZYM CELEM JEST DOSTARCZANIE KLIENTOM PRODUKTÓW I USŁUG NA NAJWYŻSZYM
POZIOMIE TECHNICZNYM I ORGANIZACYJNYM NIEZALEŻNIE OD LOKALIZACJI KLIENTA. PRAGNIEMY,
ABY OSIĄGNĘŁY ONE POZIOM, KTÓRY POZWOLIŁBY SPEŁNIĆ WSZYSTKIE POTRZEBY I OCZEKIWANIA
NASZYCH AKTUALNYCH ORAZ PRZYSZŁYCH KLIENTÓW. DĄŻYMY DO TEGO BY NASZE WYROBY
DOSTĘPNE BYŁY NIE TYLKO NA RYNKU LOKALNYM, ALE W CAŁEJ EUROPIE. ŚWIADCZONE PRZEZ
NOVCAN USŁUGI I OFEROWANE PRODUKTY SĄ ZGODNE ZARÓWNO Z POLSKIM PRAWODAWSTWEM,
JAK TEŻ Z NORMAMI MIĘDZYNARODOWYMI.
DLA UZYSKANIA PEŁNEJ SATYSFAKCJI KLIENTÓW PROWADZIMY CIĄGŁĄ OBSERWACJĘ
RYNKU W CELU DOSTARCZANIA NASZYM KLIENTOM NOWOCZESNYCH PRODUKTÓW, SZKOLIMY
ZAŁOGĘ ORAZ INWESTUJEMY W INFRASTRUKTURĘ FIRMY SYSTEMATYCZNIE PODNOSZĄC JAKOŚĆ
ŚWIADCZONYCH PRZEZ NAS USŁUG I OFEROWANYCH PRODUKTÓW.
ŚRODKIEM DO REALIZACJI POWYŻSZEJ STRATEGII JEST WDROŻENIE I CIĄGŁE
DOSKONALENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ZGODNEGO Z MIĘDZYNARODOWĄ NORMĄ ISO
9001:2015.
WDROŻENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ STAŁO SIĘ GWARANTEM STAŁEGO
WZROSTU POZIOMU JAKOŚCI OFEROWANYCH USŁUG I PRODUKTÓW, A UTRZYMANIE
I DOSKONALENIE SYSTEMU BĘDZIE MIAŁO NA CELU SPEŁNIENIE WSZYSTKICH OCZEKIWAŃ
KLIENTÓW FIRMY ORAZ USPRAWNIENIE WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI ORAZ INNYMI STRONAMI
MAJĄCYMI WPŁYW NA FUNKCJONOWANIE FIRMY TAK ABY NASZ ROZWÓJ BYŁ ZRÓWNOWAŻONY
W ASPEKCIE BIZNESOWYM JAK RÓWNIEŻ ŚRODOWISKOWYM.
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ FUNKCJONUJĄCY W NASZEJ FIRMIE POZWOLI OSIĄGNĄĆ
SUKCES NASZEJ FIRMIE, A JEDNOCZEŚNIE UMOCNI POZYCJĘ RYNKOWĄ PRZEDSIĘBIORSTWA.
Działdowo, dnia 02.01.2018 r.
właściciel Władysław Nowakowski
© NOVCAN 2007-2014
Projekt i wykonanie NOVCAN & NTIT