banerro400

DEKLARACJA POLITYKI JAKOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA


NASZYM CELEM JEST DOSTARCZANIE KLIENTOM PRODUKTÓW I USŁUG NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE TECHNICZNYM I ORGANIZACYJNYM NIEZALEŻNIE OD LOKALIZACJI KLIENTA. PRAGNIEMY, ABY OSIĄGNĘŁY ONE POZIOM, KTÓRY POZWOLIŁBY SPEŁNIĆ WSZYSTKIE POTRZEBY I OCZEKIWANIA NASZYCH AKTUALNYCH ORAZ PRZYSZŁYCH KLIENTÓW. DĄŻYMY DO TEGO BY NASZE WYROBY DOSTĘPNE BYŁY NIE TYLKO NA RYNKU LOKALNYM, ALE W CAŁEJ EUROPIE. ŚWIADCZONE PRZEZ NOVCAN USŁUGI I OFEROWANE PRODUKTY SĄ ZGODNE ZARÓWNO Z POLSKIM PRAWODAWSTWEM, JAK TEŻ Z NORMAMI MIĘDZYNARODOWYMI.

DLA UZYSKANIA PEŁNEJ SATYSFAKCJI KLIENTÓW PROWADZIMY CIĄGŁĄ OBSERWACJĘ RYNKU W CELU DOSTARCZANIA NASZYM KLIENTOM NOWOCZESNYCH PRODUKTÓW, SZKOLIMY ZAŁOGĘ ORAZ INWESTUJEMY W INFRASTRUKTURĘ FIRMY SYSTEMATYCZNIE PODNOSZĄC JAKOŚĆ ŚWIADCZONYCH PRZEZ NAS USŁUG I OFEROWANYCH PRODUKTÓW.

ŚRODKIEM DO REALIZACJI POWYŻSZEJ STRATEGII JEST WDROŻENIE I CIĄGŁE DOSKONALENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ZGODNEGO Z MIĘDZYNARODOWĄ NORMĄ ISO 9001:2015.

WDROŻENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ STAŁO SIĘ GWARANTEM STAŁEGO WZROSTU POZIOMU JAKOŚCI OFEROWANYCH USŁUG I PRODUKTÓW, A UTRZYMANIE I DOSKONALENIE SYSTEMU BĘDZIE MIAŁO NA CELU SPEŁNIENIE WSZYSTKICH OCZEKIWAŃ KLIENTÓW FIRMY ORAZ USPRAWNIENIE WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI ORAZ INNYMI STRONAMI MAJĄCYMI WPŁYW NA FUNKCJONOWANIE FIRMY TAK ABY NASZ ROZWÓJ BYŁ ZRÓWNOWAŻONY W ASPEKCIE BIZNESOWYM JAK RÓWNIEŻ ŚRODOWISKOWYM.

SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ FUNKCJONUJĄCY W NASZEJ FIRMIE POZWOLI OSIĄGNĄĆ SUKCES NASZEJ FIRMIE, A JEDNOCZEŚNIE UMOCNI POZYCJĘ RYNKOWĄ PRZEDSIĘBIORSTWA.

Działdowo, dnia 02.01.2018 r.
właściciel Władysław Nowakowski

© NOVCAN 2007-2014

Projekt i wykonanie NOVCAN & NTIT